Замовте зворотній дзвінок:
Для замовлення дзвінка, будь ласка, заповніть форму і натисніть кнопку Замовити дзвінок
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом!
ЯК ВИКОРИСТОВУВАТИ АВТОМАТ?
Ви можете придбати питну воду Water Guild® в автоматі, обравши один зі способів оплати:
ОПЛАТА ГОТІВКОЮ
ОПЛАТА КАРТКОЮ
Поставте тару в нішу
1
Встановіть порожню бутлю в нішу для розміщення тари. Необхідно, щоб отвір для наливу води співпадав з горловиною тари.
Якщо Ви використовуєте тару об’ємом менше 10 літрів, опустіть підйомну полицю.
Для більших бутлів, рекомендуємо підняти підйомну полицю.
Вставте купюри
2
Підготуйте необхідну суму заздалегідь, оскільки автомат здачу не видає. Переконайтесь, що купюроприймач світиться зеленим кольором. Внесіть послідовно всі купюри у приймач. Після внесення купюри, на інформаційному дисплеї з’явиться інформація про загальну суму внесених коштів.
Якщо купюроприймач світиться червоним кольором, автомат не буде приймати купюри. Інформація про причину вказана на інформаційному дисплеї, або ж в приймачі "зажувало" купюру або він несправний. Зокрема, автомат не буде приймати купюри, якщо після наливу води, на балансі залишилися кошти, наприклад, після попереднього відвідувача. Натисніть кнопку ПУСК, щоб повністю використати залишок коштів, після чого Ви можете здійснити поповнення балансу.
Натисніть кнопку ПУСК
3
Щоб розпочати налив води у тару, натисніть на кнопку ПУСК.
Після цього, з отвору для наливу, почне поступати вода. Налив води можливий тільки у випадку наявності коштів на балансі.
Інформація про залишок коштів на балансі відображається на інформаційному дисплеї в режимі реального часу.
Натисніть кнопку СТОП
4
Щоб замінити тару, або ж призупинити налив води, натисніть кнопку СТОП.
Після цього, налив води зупиняється. Ви можете провести заміну тари, після чого необхідно знову натиснути кнопку ПУСК, щоб подача води відновилася. Зупиняти та продовжувати налив води можна стільки разів, скільки Вам необхідно.
Купівля води
1
Вставте Вашу особисту картку в отвір для прийому карток. Попередньо переконайтеся, що отвір світиться зеленим кольором. Вставляти картку можна будь яким боком.
У випадку, якщо Ви вставили картку і індикатор карткоприймача засвітився червоним кольором – автомат не готовий до прийому картки:
Після встановлення картки, загальний залишок коштів відобразиться на інформаційному дисплеї.
Якщо Ваш залишок ненульовий і після встановлення картки у приймач, баланс не відобразився на інформаційному дисплеї - це означає, що Ваша картка несправна і підлягає заміні. Не викидайте картку, зверніться у Сервісну службу для її заміни.
Якщо до встановлення картки у приймач, на балансі залишалися кошти від купівлі води за готівку, вони автоматично зарахуються на баланс Вашої картки.
Встановіть порожню бутлю в нішу для розміщення тари. Отвір для наливу води має співпадати з горловиною тари.
Щоб розпочати налив води, натисніть кнопку ПУСК. Для заміни тари, або ж для призупинення наливу води, натисніть кнопку СТОП.
Після завершення наливання, не забудьте забрати Вашу картку з автомату.
Поповнення картки
2
Після завершення поповнення картки, Ви можете одразу приступити до купівлі води, або ж просто заберіть Вашу картку з карткоприймача.
Для поповнення карти, внесіть необхідну суму у приймач для купюр. Після успішного прийому кожної купюри, оновлений сумарний залишок коштів на картці, одразу відобразиться на інформаційному дисплеї.
Після встановлення картки, обов’язково переконайтеся, що на інформаційному дисплеї відобразився загальний залишок коштів на Вашій картці.
Якщо Ваш залишок ненульовий і після встановлення картки у приймач, баланс не відобразився на інформаційному дисплеї - це означає, що Ваша картка несправна і підлягає заміні. Не викидайте картку, зверніться у Сервісну службу для її заміни.
У випадку, коли Ви вставили картку і індикатор карткоприймача засвітився червоним кольором – автомат не готовий до прийому картки і поповнення її готівкою.
Вставте Вашу особисту картку в отвір для прийому карток. Попередньо переконайтеся, що отвір світиться зеленим кольором. Вставляти картку можна будь яким боком:
Де придбати картку
3
Якщо жоден з запропонованих способів Вас не влаштовує, будь ласка, зателефонуйте нам або завітайте до нас на виробництво і ми узгодимо процедуру купівлі - наші контакти.
Також, картку можна придбати в деяких магазинах, що розміщені поруч з автоматами води. Будь ласка, уточнюйте наявність карток у продавців.
Картку можна придбати у водіїв корпоративних автомобілів Water Guild, що здійснюють поповнення автоматів водою.
Ви можете придбати картку Water Guild одним зі зручних для Вас способів:
Інформаційний
дисплей
Кнопки Пуск
і Стоп
Приймач
для карт
Приймач для
купюр
Отвір
для наливу води
Підйомна
полиця
Ніша для
розміщення тари
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ
Чому автомат не приймає купюри?
Переконайтеся, що купюроприймач горить зеленим кольором.
Якщо купюроприймач горить червоним кольором - він не приймає кошти, інформація про причини буде вказана на дисплеї.

Можливі проблеми:
  1. Найчастіше це трапляється через залишок коштів після наливу води попереднім користувачем. В такому випадку необхідно спустити воду, що залишилася, за допомогою кнопки "Пуск"
  2. Технічні проблеми через які автомат не може здійснювати подачу води

  1. В автоматі закінчилася вода

 * При виникненні будь-якої проблеми зверніться в нашу службу підтримки *
Швидкість подачі води
Середня швидкість подачі води становить 9 л / хвилину
Автомат недоливає воду
Обов'язково повідомте в нашу службу підтримки про проблему. Ви можете зробити це за допомогою нашого сайту або контактного номеру.
Ми постараємося виправити проблему в найкоротші терміни
Замерзає вода при низьких температурах?
Кожен автомат забезпечений автоматичною системою підігріву води, яка дозволяє залишатися їй рідкою при будь-яких погодних умовах.
Що робити якщо в автоматі закінчилася вода?
Кожен автомат підлягає постійному моніторингу з боку нашої компанії, ми намагаємося вибудовувати логістику доставки так, що б усунути проблему подібних ситуацій.
Але, якщо так все-таки відбулося, повідомте нам про це і ми все виправимо.
Набридло шукати дрібні гроші, щоб поповнити автомат?
Якість гарантовано!
с.Новотроїцьке, вул. Лісна, 1-в, Дніпропетровська обл
АДРЕСА ДЖЕРЕЛА:
ТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ:
Подати заявку / скаргу або залишити відгук
Подати заявку на установку нового автомата води
Інструкція по експлуатації автомата води
Виробничий цех:
м. Підгородне, вул. Шосейна 164а
Замовте зворотній дзвінок:
Якщо поруч з Вашої локацією немає жодного автомата з продажу питної води Water Guild, або автомат розташований занадто далеко, будь ласка, заповніть цю форму і натисніть кнопку Надіслати:
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Пропозиція / скарга / відгук:
Для оформлення заявки, будь ласка, заповніть форму і натисніть кнопку Надіслати
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом!
2021 © Water Guild - Водна гільдія. Всі права захищені
Made on
Tilda